Captcha reklama

Na úvod malé vysvetlenie pojmu captcha, keďže slovenský ekvivalent sa hľadá ťažko. Mnohý používatelia internetu sa pri prihlasovaní na stránky a pri rôznych registráciách stretli okrem základných políčok s menom, heslom a mailovou adresou aj so zabezpečením proti útokom vo forme políčka obsahujúceho náhodné znaky – captcha, znaky treba opísať do určeného políčka za určitý čas. Je to celkom efektívna ochrana proti internetovým robotom, ktorý pomocou rôznych scriptov dokážu zahltiť váš ťažko vytvorený web založením tisíckami falošných účtov. Teraz ale späť k podnikateľskej myšlienke. Keďže captcha sa stala súčasťou webových formulárov rovnako ako reklama na stránkach, spoločnosť solvemedia.com prišla s nápadom skĺbiť tieto dve celkom odlišné veci. Ako? Namiesto klasických náhodných generovaných znakov v rámci captcha okna sa zobrazuje reklama určitých spoločností a k nim rôzne slogany. V praxi to potom vyzerá tak, že sa zobrazí logo spoločnosti napr. www.svethobby.sk a v úvodzovkách k tomu sa zobrazí “najvýhodnejší nákup”, “najlepšie ceny”, “široký výber” a tieto sa zadávajú namiesto náhodne generovaných znakov.  Sloganov môže byť nespočetné množstvo, môžu sa použiť vybraté produkty firmy, ich služby a pod. Efektivita takejto reklamy je neuveriteľne vysoká keďže každý musí prejsť týmto overením.

zdroj: www.springwise.com